Thursday, November 22, 2012

kenangan zaman kanak-kanak.

Kenangan zaman kanak-kanak merupakan suatu episod kehidupan yang tidak boleh dilupakan...
oleh itu...hari ini aku tergerak hati untuk menukilkan pengalaman istimewa itu di dalam blog ini sebagai ingatan untuk diri sendiri dan juga orang lain yang mungkin senyum sendiri apabila membaca tulisan ini.

semasa aku berumur sekitar 5-7 tahun aku mempunyai ramai kawan-kawan tetapi yang paling rapat sekali pada zaman itu ialah atiff dan juga jijoy. Rumah diorang ni selalu menjadi tempat lepak aku zaman kecik-kecik dulu. Bila waktu petang pulak aku selalu main dengan diorang ni..kadang-kadang pergi menangkap ikan kat parit belakang rumah, kadang-kadang main panjat pokok dan macam-macam lagi.

Aku selalu gak nk lepak dengan budak-budak besor...tapi aku asyik kena buli je...ingat lagi pembuli tegar masa zaman tu...antaranya ialah epit, along, ajed, acai dan ramai lagi yang aku tak ingat nama-nama mereka ni..hehehe...

skarang ni aku lama tak jumpa budak-budak nih...agak-agak ingat lagi tak kat aku ni..haha

No comments:

Post a Comment